Известие

Collapse
No announcement yet.

помпа съеденител на 155-ца

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • помпа съеденител на 155-ца

    искам да попитам колегите-някой сменял ли е помпата на съеденителя.тази която е върху скороститерколко струва и лесно ли се сменя губи ми спирачна течност и според мен е от нея?мерси
    155 1.7 94 g.

  • #2
    Re: помпа съеденител на 155-ца

    Първоначално публикувано от koko155
    искам да попитам колегите-някой сменял ли е помпата на съеденителя.тази която е върху скороститерколко струва и лесно ли се сменя губи ми спирачна течност и според мен е от нея?мерси
    Не е скъпа. Около 30лв. и смяната не е много сложна, но трябва да провериш дали не ти губи течност от горната
    При мен се бяха скапали и двете без да ми губи течност
    Един ден ми потъна педала ... и изтече всичко
    Кофти е смяната на горната, защото седи под сервото и няма бъркане.
    sigpic

    Comment


    • #3
      Според мен трябва добре да се огледат и двете помпи.До колкто знам от един приятел (майстор на Алфи специално)след като се сменя едната (долната)често се оказва ,че е трябвало да се смени и другата(няма начин..)Долната помпа струва от 34 лв до 45-50 лв(има различни марки).А горната помпа не се намира за по-малко от 55лв Смяната на долната помпа е лесна и евтина-10 лв, но на горната е доста по различно ,понеже е доста по трудно и незнам за кви пари е ,но за всеки случаи според мнението на специалист(който е мой човек,а не просто уж спец ,който само гледа да си прибере паричките)най добре е да смениш и двете помпи заедно.В крайна сметка за двете помпи приготви около 100 лв и в най добрия случай около 20-25 за ремонт.Поне тук в Пловдив моя познат толкова би взел,а той се занимава само с Алфи и италианки и ги разбира добреУспех!
      П.П.Никой майстор не препоръчва смяна на гумички(само),ако толкова настояваш може и това да ти се направи,но после никой не дава гаранция.

      Аlfa e passione - 155 2.0 SUPER 143bhp '94 / ex 33 1.3 iEL 90bhp '93 & 1.5 iE 105bhp '91
      Втора национална среща на 155

      Comment


      • #4
        Смяна на гумички само е 5лв. Незнам как така никой майстор не го препоръчва като всичките тва прават само дето взимат 35 лева на тези помпи освен гумичките друго не им се изхабява

        П.С. Помпата която купиш за 35 или там колкото ще е рециклирана от друга кола утре твоята помпа рециклирана ще я продадат на друг и така
        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
        sigpic
        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

        Comment


        • #5
          Аз дадох само препоръки от името на мой приятел-специалист (Митко от Пловдив), който няма за цел да ме излъже или набута. А Митко ако изобщо сменя гумички - повече от 10лв не би взел за това.
          А цените, които дадох за помпите по-горе, се отнасят за чисто нови. А съвети за ремонти с използване на части втора ръка не бих дала. ....
          да не изляза виновната аз и после да ме псуват мене

          Аlfa e passione - 155 2.0 SUPER 143bhp '94 / ex 33 1.3 iEL 90bhp '93 & 1.5 iE 105bhp '91
          Втора национална среща на 155

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от milenamr
            Аз дадох само препоръки от името на мой приятел-специалист (Митко от Пловдив), който няма за цел да ме излъже или набута. А Митко ако изобщо сменя гумички - повече от 10лв не би взел за това.
            Не става въпрос за твоя майстор говоря каква е практиката, а и гумичките се сменят след като помпата се мине на струг или фреза и се изправят/изчистят стените а тази операция заедно с гумичките тук струва 5лв
            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
            sigpic
            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

            Comment


            • #7
              Е,то ако ги гледаме така нещата сигурно някъде може и за 3 лв да е възможно да се сменят гумичкиНо идеята ми беше съвсем друга,че това не е изобщо най -разумния вариант ,ако човек иска да си опраи проблема както трябва и да си няма ядове после)Просто исках да дам един приятелски съвет

              Аlfa e passione - 155 2.0 SUPER 143bhp '94 / ex 33 1.3 iEL 90bhp '93 & 1.5 iE 105bhp '91
              Втора национална среща на 155

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Bobo
                Смяна на гумички само е 5лв. Незнам как така никой майстор не го препоръчва като всичките тва прават само дето взимат 35 лева на тези помпи освен гумичките друго не им се изхабява

                П.С. Помпата която купиш за 35 или там колкото ще е рециклирана от друга кола утре твоята помпа рециклирана ще я продадат на друг и така

                Като ми протече долната помпа я свалих почистих само със шкурка и смених гумичките които са 9лв всичко си е същото освен че нетече. За сега нямам никакви ядове но мисля че купуването на нова помпа е излишно след като има ремонтен комплект а останалата чст от помпата е метал който не се износва. Операцията на 145 2.0 става за 3 часа с ходенето до магазина и факта че го правя за 1-ви път.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от milenamr
                  Е,то ако ги гледаме така нещата сигурно някъде може и за 3 лв да е възможно да се сменят гумичкиНо идеята ми беше съвсем друга,че това не е изобщо най -разумния вариант ,ако човек иска да си опраи проблема както трябва и да си няма ядове после)Просто исках да дам един приятелски съвет
                  Колежке не се обиждай, но това с помпата е същото като да протече семеринг тогава не сменяш мотора защото е по добре а само семеринга. или пък гумичките на клапаните като се спекат не се купува нова глава. И няма абсолютно нищо неразумно да се сменат само гумичките на помпата То и новата може да протече доста бързо ако гумичките и са калпави (даречем турско менте)

                  Comment


                  • #10
                    Те тая операция не съм я правил на алфонсо, но на бившата Самарка на жената съм я правил 2 пъти на спирачната помпа, първия път изкара още 3 години а втория още 2, после имаше вариант да я мина на фреза и пак да сложанови гумички, но ме домързя щото новата струваше 22 лева.
                    Mitsubishi Outlander
                    Mitsubishi Space Star
                    Daihatsu Terios

                    Comment


                    • #11
                      Я да се изцепя и аз по темата ... Значи аз като наскоро сблъскал се с проблема трябваше да сменя и двете помпи (спомням си че имаше и друг колега, който беше направил същото наскоро).
                      Причината, поради която направих това е, че една вечер седнах в колата и в следващите няколко секунди останах с впечатлението че по някакъв неведом начин колата ми е станала автоматик - имаше само газ и спирачка
                      Издърпах педала на съединителя с ръка и едва се прибрах. Смених долната помпа, и положението се оправи донякъде. Педала обаче постоянно, с всеки изминал ден омекваше все повече и повече. Два пъти обезвъздушавах системата (и тук се сещам да питам дали е вярно, че се обезвъздушава сама, щото вече много "разбирачи" се опитват да ме убедят в това...) но ефекта бе краткотраен. Зачетох се тук из темата и хукнах да обикалям магазини и сервизи да търся ремонтен комплект и майстор, който да се нагърби с "непосилната задача да оправи тая Алфа" (това е дословен цитат на един такъв "майстор"... правете си заключенията сами). Е, не намерих.
                      Намерих си обаче нова горна помпа за скромната сума от 67лв и срещу още 15 за смяната сега усещането е като за нова кола. Ама като сложите и нова долна помпа пак с цени за монтаж ... ебаси кефа дето ми доставя сега да си карам колата.
                      Може би колежката говори за смяна на двете помпи, защото не толкова много хора (особено пък в това село, наречено Ямбол...) се нагърбват да свалят, пристъргват и ремонтират помпите. Не смятам обаче че тя има някаква вина за това какво й е казано от някой друг. Пък и нали за това е форума - да се споделят различни мнения - ето ви значи и моето. :P
                      Ако бях намерил някой да се хване и да ми оправи помпите, на драго сърце бих си спестил тия 100лв, пък ако и да изкарат после 2-3 години - все е файда. Но понякога условията са срещу нас. Лошото в моя случай е, че не ми се рискуваше да тръгна на дълъг път да отидя примерно в Пловдив или Бургас да търся майстори, понеже включването на скоростите беше доста затруднено и не исках да си прецакам съединителя или синхронизаторите. Та така ... голямо ходене по мъките е тука...
                      155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
                      Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

                      Comment


                      • #12
                        В София е същото!

                        В италсервиз ми искаха пък 40 лева за труд -

                        За това разгледах книжката, купих си един крик - крокодил с допълнителни пирамидки за подпиране и след 20 минути - спестих 40 лева!

                        Вече предпочитам и на -10 да си разгледам литературата и да се боря сам. Аман от въпроси - Абе тези 155 с барабани ли са? Ех, че сложна електроника! (като гледа релетата, което си е чиста електротехника), Абе тоя датчик е заминал!(Ми как няма да е като не знеш как се диагностицира) и тнт....

                        Comment


                        • #13
                          за помпата

                          мерси на всички;не смятам да ходя на майстор;мисля сам да се оправям;на мен ми намалява течноста в казанчето и ми светва лампата на ръчната;като долея изгасва;но маншона на помпата която е под сервото ми се вижда омаслено иначе педала на съеденителя си е нормален;чудя се точно каде е проблема?в пловдив каде да проверя за помпа??
                          155 1.7 94 g.

                          Comment


                          • #14
                            Re: за помпата

                            Първоначално публикувано от koko155
                            на мен ми намалява течноста в казанчето и ми светва лампата на ръчната
                            а много е вероятно да са ти износени просто накладките - това провери ли го?
                            и както ти казаха колегите ако е помпата - по-добре я ремонтирай вместо да купуваш нова
                            Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                            Comment


                            • #15
                              Искам и аз да се включа тук, но по-скоро с питане, отколкото със съвет:
                              От известно време (от както съм си купил колата) имам съмнения, че педала на съединителя ми е е адски твърд. Все си мислех, че може би това си му е нормалното състояние, но един ден се качих на алфата на един мой колега (неговата е 1.8TS) и установих, че педала на съединителя му е чувствително по-мек.
                              Къде може да е причината?! Дали и аз трябва да си ремонтирам помпите?
                              Предварително искам да кажа, че и двете помпи съм ги оглеждал и не съм установил течове по тях.

                              П.С.
                              ако модераторите решат, че това мнение е за нова тема, нека я сменят, моля!
                              AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                              Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                              Comment

                              Working...
                              X